Zehrayrr prensesannesi2805 al benden de o kadar 12 itibari ile 40+2 olduk ama tık yok ne sancı ne su ne nişan 🥴 artık gelseler
seldaas prensesannesi2805 40+5 🙊 telaş yapmayın. 41+2 ye kadar yolu var yani ben beklicem olmazsa suni isticem.
prensesannesi2805 Elif8888 inan bende öyle gelsin istiyorum artık 2 -3 güne gelmezse doktorum biz baslaticaz dogumu diyor
Brgl35 Elif8888 bebeginiz kac kilo suan ben 38. Hagtamdsyim doktor iri bebek diyor cuma ya sezeryan günü verdi
Elif8888 prensesannesi2805 yarın için acile gel Bi baksınlar dedi banada ee yine bişey olmazsa dedim salı günü gel planlarız diyo hala
BusraKc7 Brgl35 neden iri bebek olayında direk sezeryan dedi ? benim bebeğim 4200 normal doğum … ve bir çok kişide doğuruyor iri bebek aslında … çatınız mı dar yada hamilelik şekeri mi var da sezeryan dedi
prensesannesi2805 Elif8888 ben en son çarşamba günü gitmiştim doktorum 4 gün sonra acile gel demisti yani bugün mü gitmem gerekiyor
Zehrayrr prensesannesi2805 amin canım inşallah 🤍doktorum 41 e kadar bekleyeceğiz diyor gelmezse suni sancı ile başlatacağız doğumunu dedi inşallah beklemez o kadar
BusraKc7 Brgl35 2. Hamileliğinizde başka doktora da bakın derim o zaman … çünkü nedeni yoksa bebek iri diye sezeryan olmamalı açıkçası … siz isterseniz orası ayrı tabi ki