gizzzy35 hsqldnbebeqm Valla benimde adetlerim tıkır tıkır gelir hatta günü şaşmazdı. Ama deli gibi pcos vardı ultrason görüntüsünde inci gibi dizi dizi 🙈 kilo yok, sivilce yok, kıllanma yok ama yumurtalıklar maşallah bildiğin pcos
hsqldnbebeqm gizzzy35 inanırmısınız bende de tam tersi kıllanma Sivilcelenme ve kilo da vardı kıllanma hala da var çenemde falan çıkar hamilelikte daha da arttı kaldı öyle miras gibi ama yumurtalarda yada rahimde bi şey yoktu 🤷🏻♀️ en son genetik olabilir dedi. Tüylenmeyi ki evet babamda aşırı vardı ala ala kıl geni almışım şaka gibi hahahahah🤣
merveanberoglu gizzzy35 bana gçstermedi görmedim yani öyle küçük kistler falan sadece 6 ay önce 6cm kist vardı onuda hapla eritti
merveanberoglu hsqldnbebeqm adetim normal 30 günde bir olurum en gazla 2 gün erken yada geç gelir sadece bu hormon düzeylerime göre nasıl pkos diyorlar bende anlam veremiyorum
hsqldnbebeqm merveanberoglu hormona değilde yumurtalara bakıp görmüş olabilirmi./ ultrasonla bakıyor ya. Bi bayan yazmış gizzy Yumurtalıklarda göründü hormonlar da biley olmadığı halde diye. Eğer orada da biley yoksa başka bi doktora daha görünmeniizi tavsiye ederim
Fatma_4224 merveanberoglu aynen bana da oyle soyledi niğdedeki kliniği olan bir doktor. Sonra ben konya da yaşadıgım için Konya’daki tüp bebek merkezine yonlendirdi burdaki doktorum da PCOya benzemiyo gözükmüyor ole bişey dedi valla şaşırdım ama kilo da veriyorum onun etkisi var mıdır bilemem tabi ama tembellik var dedi 2 aydır ilaç kullanıyorum inşallah gebe kalabilirim ayreten hormon testi yapıldı temiz cıktı eşime de bakıldı hamile kalmak için herşey yeterli diyor doktor
gizzzy35 merveanberoglu Sizin pcos değildir o halde. Çünkü pcos inci gibi dizi dizi duruyor yumurtalıklar da
merveanberoglu gizzzy35 öyle bişe demedi hiç bende görmedim zaten ultrasonda sadece 6 cm vardı oda hapla eridi
Tgcbbrdmr merveanberoglu o kişi benm tam olarak daha yeni bu ay çatlatma iğnesi oldm ama ne olcak bilmiyorum
Fatma_4224 Tgcbbrdmr femara ilacını kullanırken mı iğne oldunuz yoksa belirli bir gun verdi ona göre mi vurdunuz iğneyi inşallah hamile kalırsın canım benim cok dua et inşallah ikimiz de bu ay gebe kalarak birbirimize güzel haberler verebiliriz
Fatma_4224 Tgcbbrdmr yokya dememiştim cuma gününe kadar zaten 16 17 m ancak büyür yumurtam ozaman da soylerim gerekirse gebe kalamazsan 3. Aya versin iğneyi napayım istiyorum okadar para dökmek zorunda kalıyoruz ne gerekiyorsa versin iğnemi verecek ne yapacaksa yapsın valla
Fatma_4224 Tgcbbrdmr kuzum bilmiyorum doktorun vermesi gerekmiyor mu yani iğneyi illa biz kendimiz isteyince mi verecekler ben 4 yıldır hamile kalmadığımı belirttim femara olmadı klomen de gebe kalabilir miyim bilmiyorum ama keşke iğne verseydi bu ay valla gidip konuscam bu ay kesinlikle versin ben isityorum tabi ben kontrole gidene kadar yumurta çatlamazsa
Deryaerbil merveanberoglu kilonuz nasıl clife ve ovuslosyon testi kullandınız mı ? Eltim kilo verdi ckifr kullandı ve ovulasın takibiyle kaldı
Fatma_4224 Deryaerbil Clife nedir acaba ben ovulasyon da yumurtlama göremiyodum doktora gittim tembellik var dedi
Fatma_4224 Beybisininannesi ben 96 dan 75 e düştüm 2 aydır da ilaç tedavisine devam ediyoruz hala gebe kalmadım nedenini anlamadım sebepsiz infertilite felan mı anlamadım vallahi ya
Deryaerbil Fatma_4224 C life bir bitkisel macun . Eltim üç sene uğraştı bunları kullandı 4 ayda hamile kaldı isterseniz şnstagramdan bir araştırın 💝
Busur40 Soğan kürü denemenizi ve beslenmenize dikkat etmenizi öneririm. Soğan kürü ,ovulasyon takibi ,sağlıklı beslenme ,her gün Meryem suresi ve sonucu Rabbime emanet ederek güzel haberi aldım,isterseniz detayları yazabilirim:)