Merveelisa bizde bir yıldır deniyoruz olmadı hala Allah nasip etmedi doktora başladım bir aydır pcos dedi kilo vermemi söyledi adet düzensizliği olduğu için. 81dim şuan 77oldum böyle devam edeceğim inşallah olur hormonlarımda eşimde yumurtalarımda hiçbir sorun yok nasip işte ondan öte yol da yok. İlk zamanlarda çok takıyordum hatta itiraf etmeliyim ki her ilişkide bebek olsun diye uğraşıyordum ama yanlış yapıyormusum sonradan anladım bunu şimdi de bu doktora başlayalı hiç takmaz oldum bir şeyi. Dediğim gibi nasip Allah’ım inşallah benim gibi sizin gibi isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲