Beyzabcr Ozge2805 bide gündüz o kadar gitmeyip gece gitmemiz 😏 gündüz git dur yani gece niye bu kadar sık gercekten yarim saat 1 saattte bir gidiyorum cok yoruldum artik. 39+2olduk 30dan beri falan böyleyim
Ozge2805 Beyzabcr bebek büyüdüğü için idrar torbasına baskı yapıyor canım insan sıkıntı alıyor ama gidip geleceğiz 🙄 senin yine az kalmış ben 34+6
FDK2835 evlatkokusu0806 eşimde nöbet tutuyorsun 3-5 nöbeti yazayım mı der 😅evde terlik giyerim genelde 2 adet olur. Birisi hep wc nin önündedir. Kimse girmesin diye mi koydun senden sıra gelmiyor diyor 🤭🤭🤣
FDK2835 Merveelisa benim öyle durum da hapşırık gelirse azıcık kaçırıyorum 🙈 o yüzden tutmamaya çalışıyorum. Normal mi onu da bilemiyorum