Tasan İdrar testi yaptım pozitif bu gün doktor olmadığından bir şey yapamadılar kan verdim beta hgc 15000.00 de çıktı sizce kaç haftalıktır ? Son adet tarihim 1 Ağustos
Elbet-birgun-kavusacagiz Tasan yarin 7 haftalik oluyosunz kadin doguma giderseniz kalbide bebgide gorursunuz insallah
ecebyrktr Tasan biraz yüksek geldi bana ikiz mi acaba benimde en son adet tarihim 4 Ağustos geçen pazartesi kan verdim 1113 çıktı
Tazeanne0134 Mavi_ bende bu sabah verdim ve sonuç 1268 cıktı 3+3 haftalık hamileyim Tasan Canim senin en az 6-7 haftalık
Tasan ecebyrktr yaaaa öyle bir şey olsa nede güzel olur :))) hiç de ailemde de yok eşim tarafında da yok ikiz keşke olsa bizim 😂
Tasan cyln_hnm 5 ay önce 7 haftalık bebeğimi kaybettim .. içimde tuhaf bir sevinç var korku var tüm duyguyu aynı anda yaşıyorum
Tasan ecebyrktr 7 haftalık kadar olduğu için mi yüksek ki acaba ?? Yaaa heyecanlandım şimdiii pazartesi gideceğim hastaneye
ecebyrktr Tasan ikiz gebelikler kadınlardan genle taşınan bir olay ama hangimize patlıyor bilemiyoruz hakkınıxda hayırlısı olsun😍😍
cyln_hnm Tasan bende 18 haftalık bebğimi kaybettim şimdi tekrar hamileyim 18.haftadayım inanın herkes bu tarz şeyler yaşıyor insan başına gelmeden bilemiyor sağlıkla kucağınıza alın🥰
Nazendehanim Tasan ben de sizinle aynıyım,nisan ayında kürtaj oldum ve şu an haftamız da aynı , sağlıkla gelsinler ❤️
Rmysa0308 Tasan neden kaybettiniz özel değilse bende yarin kürtaj olcam maalesef 8 haftalıktık kalp atışı duyulmadı ölmus bebeğim
Birgul Tasan betadan hafta hesaplayamazsınız, son adet tarihine göre hesaplanır uygulamaya kaydederseniz hesaplar. Maşallah betanız baya yüksek keseyi falan görürsünüz muhtemelen sağlıkla gelsin🌸☺️
Tasan Birgul netten araştırdım da 6-8 hadta da bu şekilde Beta rakamı çıkıyormuş inşallahhh :) rabbim tüm hamilelere yardım etsin sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım
ecebyrktr BuSse17 Benim 4 Ağustos ama o ay 1 birlikteliğim var oda Ayın 25 nde ve ilk çocuğumdada geç döllenme olmuştu 10 gün heralde buda öyle oldu. Tek birliktelikte hamileyim 😑
Nazendehanim Tasan 4 haftalıkken gittiğimde betam 600 lerdeydi , 4+6 da keseyi gördük ,bu hafta kontrole gidicem tahlil sonucum cikarsa salı günü çıkmazsa Perşembe falan düşünüyorum . Siz ne zaman gideceksiniz