Alparslaninannesii Kızlar adete 3 gün var negatif sonradan pozitif olan oldu mu aranızda sizce adet geçince pozitif olur mu kan testim negatif yani
zedan1903 Alparslaninannesii evet bende aynen böyle olmuştu testler gecikmeden sonraki 3.4 gunlerde yapiliyormus o zaman bile asiri silik cikiyor
Pinarrr_21 Alparslaninannesii 3 gün kala testte negatif çıkmıştı 1 hafta öncesinde de kan vermiştim 2 çıkmıştı tam adet günü akşamı tekrar yaptım silik çizgi çıktı hemen gidip kan verdim 29 çıkmıştı ogreneli 5 gün falan oluyor şuan covid oldum üstüne resmen😔 inşallah seninde pozitiftir🤲
zedan1903 Alparslaninannesii o kadarini bilemiyorum ya ben evde yapilan sandim ama bildigim kadariyla kan testi hamilelik gunluk bile olsa cikiyor tam emin degilim ama
minibiri Alparslaninannesii regliniz gecikirse bi 4-5 gün geçmesini bekleyin 2 haftaya kadar geç döllenme olabiliyor. Geç döllenme olduysada şuan görülmemesi normal
ebrar6036 Alparslaninannesii BENNN👋👋 Adetime tam 3 gün vardı öylesine Bi yapayım dedim negatif çıktı adet olucağım gün çok rahatsızlandım doktora gittim kan testi yapıldı 2 haftalık gebeyimişim tabi rahatsızlık başka bir sebeptendi ama onuda öğrenmiş olduk şimdide 12 haftalığız 🙏
ydmayse Alparslaninannesii yumurtlama gününden sonra 15 gün geçtiyse ve kan sonucun sıfırsa, yanlış olma ihtimali çok az.. ama evde test yapsaydın negatif çıksaydı evet hala gebelik ihtimalin var derdim adet gününden 1 hafta sonraya kadar