1.doz tetanoz aşımı oldum üstünden 16 gün geçti birinci doz biontech oldum şimdi haftaya 2. Doz tetanoz sırası gelecek ama ondan sonra doktorum yine araya 2-3 hafta koy dedi.Ben acaba önce biontech olsam beklesem öğretmen olduğum için risk altındayım tetanozun ikinci dozunu ertelesem olur mu ? Siz iki tetanoz arasına kaç gün koydunuz bir ayı geçse birşey olur mu ? Bir aydan daha uzun bir süre ara veren var mı ?