Sdtcnts benimde ilk gebeliğim ben o yüzden açık renkli iç çamaşırı giyiyorum sürekli nişan böyle pıhtı pıhtı geliyor bazen minik leblebi gibi düşün bazen biraz daha küçük küçük oluyor su gelmeside bildiğin böyle kırmızılı pembeli karışım afedersin çişini yapmış gibi anlamaman imkansız birşey miş kendini takip etmem amaçlı akıntın olsun nişan vs açık renkli iç çamaşırı giymen daha iyi zaten günlük ped filan kullanıyorsanda kolaylık olur