durununannesiiiiii Malesef son raddeye kadar sezeryan yapmıyorlarmış buraki arkadaşlardan duyduğum kadarıyla
Umut_beyhan_03 durununannesiiiiii beni öldürüyorlardı sezaryana almadılar kızımda sonra gelip ölmedigine şükür ettik dediler kızım kilolu olunca çok zorlandım şimdide 38 haftalık hamileyim geçen gün sezaryan olayım dedim hayır dediler
Htcnaz Doğumdan önce catı genişliğine yada engel yaratacak bir hastalığın varsa ona göre sezeryane alırlar yoksa normal doğuma kadar beklentiler baktılar sıkıntı varda onda da hemen sezeryane alıyorlar
Babybella deletedmom87894 Annede aşırı korku olduğuna dair belge imzalatilip oluyor diye biliyorum. Zorlamalari saçma zaten.
Fener deletedmom87894 olmuyor ben 3 bebegim kaç yere gittim sordum yapmıyorlar isteğe bağlı hani sezaryan yapıp bağlarmak istedim için yok yapılmıyor normal yap gel bağlama yapalım diyor lar
Elif_sumbu Fener aynısını bana da söylediler malesef devlet herzamaan normal doğumdan yana doğumunu yap gel sonra bağlarız dediler😐
bebegimizibekliyoruz1 deletedmom87894 kız devlette bile doktorlar çatı muayenesi yapmıyor doğumda anlarız diyorlar ablam ilk doğumu mecbur devlette yaptı durumu olmadığı için çatısı darmış o haldeyken bile sezeryana almadılar vakumla çektiler çocuğu imkanın varsa özelde yap derim
Papatya011 deletedmom87894 hayır yapılmıyor ya doktor gerekli görürse ya da ilki sezeryanse ikinciyi mecbur alıyorlar
bebegimizibekliyoruz1 deletedmom87894 yani çatı için falan gider özelde muayne olur ona göre hareket edersiniz kendinizi riske atmamış olursunuz. Mantıklı valla dediği 😂