Gzd Ben saf zeytinyağı ile tatlı badem yağını karıştırıp kullanıyorum, zeytinyağının 1 litresi 50 liraydı badem yağıda kutusu 8 tl ☺
Bgm 37 haftalığım, mustelanın çatlak öncesi kremi ve çatlak serumunu kullanıyorum. Kremden memnunum sürdüğümde baya nemli tutuyor, 6. Ayda karnım buyumeye başlayınca kasıntım olmustu krem sürünce kesiyordu baya etkili.
Zu_esk Ecier94 aslında özel öneri üzerind değil çevremdeki gebeler bana vazelin ve badem yağını karıştır dedi ve çoğunda çatlak yoktu bende başladım ama sadece vazelin kullanıyorum şuan 24 haftalık olduk memnunum hala