Kızlar boşuna o kadar pahalı kremlere paranızı harcamayın çoğu işe yaramıyor. 9 yaşında kızım war we şimdi de 9 aylık hamileyim 🤗 Bir tane bile çatlağım yok. Sık sık duş alın we her duştan sonra wazelin yada zeytinyağı sürün olmadı badem yağı. Amaç kuruluğu gidermek wücudu nemlendirmek normal yağlı bir el kremi bile sürseniz yeter yani 😉