Ilkayy Hifaefraimm inşallah normal kilo olsa insan mutlu olmuyorda bebiş olduğunu bildiğimiz için mutlu oluyoruz 😂🥰
mommasBoys Ilkayy maşallah canım çokta etli sayılmazsın☺️ Senin erken doğum riskin vardı dimi yanlış hatırlamıyorsam? Ne oldu son durum
Ilkayy mommasBoys saol canım erken doğum riskim vardı evet. Çok şükür şuanlık bi sorun yok şimdilik canım herşey yolunda artık korkmuyorum 34 haftayı buldum şükür. 27 haftalıktım riskim başladığında ☺️
cidolila Hiç olmadığım kadar kiloluyum ama mutluyum oda bebişim oldugu için yoksa kiloluklar başa bela 37 haftalığız 😇
aslanreis cidolila bitek göbeğinde var kızımda bende böyleydim doğurunca 6 aya tığ gibi olursun bak demişti dersin ☺️☺️