Busradlr99 son iki gidişimde de uygun değil çekemiyorum dedi. Özelin de en güzel yanı o resimler yani alamayınca üzüldüm 😢bu arada bizim de suyumuz az aynı sıkıntıyı yaşıyoruz çarşamba günü özelde perşembe günü de devlette kontrolüm var. Su sınırdaysa sezaryen öneriyo doktor ben normal doğum yapmak istiyorum ama bakalım