annesinin_beybisi Handan04 bu ay yaptırmıştim asilama ama tutmadı adet oldum bir daha da düşünmüyorum bazı hastalıklarda zaman kaybı. eğer eşinizde bir sıkıntı varsa ya da sebepsiz olmuyorsa deneyin ama pcos varsa ise yaramıyor tüp bebek daha etkili pcosta
Handan04 Hulya54 Ayyy MAŞAALLAH hade hayırlısı RABBIM sağlıklı bi sekilde kucağına almayi nasip etsin
burcu_1322 EsrSvm canım merhaba bu ay sonunda bana da aşılama yapılacak doktor iğne yazacağını söyledi sen hangi ilçeleri kullandın birde bu ilaçlara rapor çıkıyormuş sanırım
Handan04 1Dygs1 bende persembe oldum RABBIM hakkımızda en hayırlısını nasip etsin İNŞAALLAH bana da haber verir misiniz sonucu bu arada hangi sehirdesiniz
Handan04 annesinin_beybisi bende pcos var ama ümit kesilmez RABBIM nasip ettikten sonra en imkanzis sey olur bence umudunuzu kaybetmeyin benimde bu olmasa bu sefer iğne tedavisi olcam yine asilama olcak oda olmadi sonra tüp bebek olur RABBIM nasip ederse İNŞAALLAH 🥰⚘
gizzzy35 annesinin_beybisi Öyle düşünmeyin bu işler kısmet. Benim eşimde sorun yok bende pcos var. İlki tuttu. Bir çok arkadaşımında ilk aşılaması tuttu
Handan04 EsrSvm iyiyiz hamd olsun teşekkür ederim sen nasilsin benim belirtide simdilik sadece arada bi kasik agrisi var ya senin 🥰
1Dygs1 EsrSvm benim sadece bel ağrım var arada bir de kasık ağrım oluyor onun dışında pek bişey yok sen nasılsın 😊 adet olacakmksim gibi ağrım oluyor ama özellikle geceleri
EsrSvm Handan04 Bende iyiyim canım çok şükür ☺️ Benim de öyle hafif hafif adet sancım oluyor bazen.Dün başladı o da bakalım hayırlısı inşaallah 🤲🏻