[silindi] karninin fotosunu da cek goster istersen benim 17. haftada baslamisti haftalarca dedimki karnim şoyle oluyor dinlemedi idrarim yaniyor dedim test almadi. kackez degismeye yeltendim basima olmaz isler geldi. ensonunda biraktik yine dvm ediyoruz onda bi aklim diyoki bak benden kultur almadin ureplazma cikti belki kasilmalarim bundandi hastaneye yattim ciktim dunya masraf oldu psikolojikman da yipramdim neden dediklerimi ciddiye almiyosun? esim dediki baska doktor yok heryer cok kalabalik bunda basladik bunda dvm edelim dedi.
mesela sen doktora rahat soru sorabiliyosun sorularini kucumsuyomu