[silindi] evet kasılma o malesef, benim önceden ağrı olmazdı artık oluyo sıkıntılı gebelik geçiriyorum, 24 haftada rahim ağzı kısalığından serklaj oldum, şuan 32+2yim çok ağrı yapıyo bide bebek baş aşağı dönmüş, gelmek istiyo, üç haftacik durursa dikişleri alicak, yeri daralıyo sürekli kasılıyo ağrı oluyo kasilmayla.