cidolila hiç bir sancım yoktu çatı muayenesi yapılana kadar çatıdan sonra hafif karnımın altında baskı hissettim ki hala hissediyorum doktorum daha gelmez ama kendi sancılarını bekleyelim dedi bu gidişle benim doktorum 42.haftayı bekler malesef ama ben bu hafta 40. Haftadan sonra hala açılma falan yoksa sezaryen isteyeceğim Çünkü suninin çok da işe yatacağını sanmıyorum o saatten sonra