AnneBebek0 ilk doğumum 4-5 saat sürdü. Sancım doğum esnasında vardı sadece ve çok kısa sürdüğü için suni sancı vermişlerdi onuda pek hissetmedim zaten. Ama genel olarak kolay ve çok güzel bir doğumdu. Bu hamileliğimde bir kaç haftadır sancım var bazı günler baya oluyor hatta erken doğar diye ümitliydim o yüzden 🤣 sağlık olsun bakalımm çarşambaya kadar beklemeye devam 🥳🤪