Ben de 27 haftalik gebeyim . 1.5 yıl önce rahim ağzım alındı. Gebe bile kalmam mucizeydi. İlaçlarla istirahatle bu zamana kadar geldik . Erken doğum riskim var benim de . 10 gün sonra ciger gelistirici igne vuracak doktorum . Sonrasında ise ne olacak hiç bilmiyorum . Rahim ağzı 25 mm gebeligimin ilk haftalarindan beri . Sanirim 28 haftadan sonra açılma başlıyormuş. Dua edip bekliyoruz .zor bir süreç Allah tüm gebelerin yardımcısı olsun inşallah..