Tbk55 26+1 im dün doktor rahim ağzının kısaldığını 24 mm olduğunu ve erken doğabileceğini söyledi Progestanı fitil olarak gece bir defa ve proluton iğneyi de hafta da bir kullanıyorum bir hafta sonra tekrar kontrol var eğer kısalmaya devam ederse rahim ağzına dikiş atmak zorunda kalacağız dedi evde yatak istirahati verdi 🥺 En başından beri hep tehlikeliydi zaten benim hamileliğim 5. Hafta da kanamam oldu 8. Hafta da kese yanında kanama alanı vardı onları atlattık çok şükür sonrasında rahim ağzı kısalmaya başladı 17. Hafta da 25 mm 18 de 31 mm 20. Hafta da 34 mm demişlerdi rahim ağzını düzeliyor diye sevinmiştik ama bu gittiğimde 24 mm e düşmüş umarım ilaçlarla durdurulabilir 🤲🏻