Zdravo seni çok iyi anliyom cnm benimde iki düşüğüm kan pirtillasmasi yuzundendi ben hiç kullanmadim cor aspirin sadece iğne kullanıyorum kanin sulu olması çok iyi cnm.pirti atınca kalbi duruyor bebeklerimizin bende izle gidiyordum riskli olduğumdan dolayı unuversite hastanesine yolladılar riskli gebelik bolumu var artik hep burdan takip ediliyorum bende inanki hala daha bisey olcakmi korkusuyla yaşıyorum emin olki seni o yüzden çok iyi anliyorum