Salmydessus
[bilinmeyen] çok geçmiş olsun. Benimde ilk haftalrımda kanamalrım oldu. 13.haftama kadar bende progestan hap kullandım. Doktorunuz vermişse kullanın bence. Progestan düşük olmasını engelliyor.rahim ağzında kısalık varsa bile veriyorlarmış progestan. Siz kaçıncı haftadasınız?
Polikistikanne
Kaçıncı haftadasınız bilmiyorum ama bende 10 ve 12. Haftada kanama yaşadım. Aynı şekilde serum ve iğne yedim ve ilkinde 1 ikincisinde 2 gün hastanede kaldım. Her defasında da bebek gayet iyi sıkıntı yok dediler ama progestanıda kullandım. Hiçbir yan etki yaşamadım. 22. Haftamdayım ☺️ Bence doktorunuzun düzenlediği tedaviye uyun 🌸
Balbocegim3561
Ben su an 18 im kullanıyorum halaa
Polikistikanne
[bilinmeyen] rica ederim ☺️
CansuAhmetalkol
[bilinmeyen] suan okurken 3 4 gün önce yaşadıklarımın aynısını siz yaşamışsınız bende doktorumu aradım hemen yatış verdi bana önlem adına 1 geceliğine size yaptıklarının aynısını bana yaptılar serum taktılar 4 tane beni ve bebekleri rahatlatmak için progrstoron hapı verdiler Allah’ıma binlerce kere şükürler olsun ki bizde kalp atışlarını aldık neden olmuştur diye sorduğumda idrar yolu enfeksiyonu olmuşum ondan olurmuş bide stresten de olurmuş suan geçti kanamam ama böyle günde 1 kere falan azıcık da olsa kahverengi akıntı gibi geliyo birazcık hep yatıyorum dinleniyorum sizden ricam eğer bsktırmadıysanız enfeksiyon olayına baktırın bu arada bende 17 haftalık gebeyim ya siz ???? hımm Bu arada 3 günde bir pruloton iğne vuruluyorum iğnemi vurulmadığım günler doktorum progesteron hapı verdi günde 3 kere bunu kullan dedi doktorun sana bişey olmaz demiş ama önlem adına vermiştir o ilacı bence içmeyi bırakmayın devam edin düşük tehdidini azaltıyor o ilaç kanamanızı geçiriyor şimdiden çok geçmiş olsun inşallah sizde atlatırsınız bi an önce
Hasrt033
[bilinmeyen] canım bende kulandim hatta hamilelegimin başından beri ilk düşük yapmıştım o yüzden çok korktuğumu biliyordu doktorum ha düşük riskim felan yoktu ama ilk üç aylık kulan mak istedim 15 haftadyim çok şükür bıraktım 12 haftada İnan bana hiç bir zararı yok için rahat olabilir ve rahim duvarlarını güçlendirdigini soyliyebilirim
Salmydessus
[bilinmeyen] bende herhangi bir yan etkisi olmadı. Sadec uyku yapıyordu biraz. Onuda dinlenmek için bir fırsat görüyordum. Yan etkilere bakarak ilaç kullanmaya kalksak hiçbir ilacı içmeyiz inanki. Her hamilelik birbirinden farklıdır.kanamanın nededini hiçbir doktor şundan olmuş diyemiyor malesef. Benim ilki 6. Haftamda (çok ciddi değildi) ikincisi 10. Haftamda olmuştu. 10. Haftamda düşük tehdidi demişti doktorum. Nasıl 10 haftadan sonra düşük olmaz demiş ilginç geldi. Yine o daha iyi bilir tabi doktor değiliz de. Bence kullanın ama tercih sizin tabiki.
fatos2404
[bilinmeyen] canım benim bildiğim kadarıyla progestan erken doğum içinde veriliyo, kaçıncı haftadasınız?
mmrv
[bilinmeyen] kafani hic karistrma doktor verdiyse vardir bi bildigi. Ben 3 ay progestron jel kullandm tüp bebek diye ve 16tane de igne oldm. bi sknti yasamadim.
Fulyag
[bilinmeyen] ben de 16. Haftamda kanama yaşamıştım herşey normaldi ama doktor garanti olsun dedi progestan verdi kullanmasaydım günlerim tedirgin geçerdi ve doktorum ne derse uygulama taraftarıyım
Derya341986
Bende 12. Haftamda geçirdim hem iğnesi hem de hapını kullandım. Her hafta düşük olabilir buarada herkan bir düşük tehtidi oyüzden sen ilacı iç bence tek yan etki baş döndürüp uyku yapması
fatos2404
[bilinmeyen] 11. Haftada nasıl düşük olmuyo anlamadım
BurcuDoanKse
fatos2404 11. Haftandan sonra düşük riski %1 isterseniz link atabilirim dru dogru syluyor...
https://youtu.be/nZvTHaB5ngY kaan kocatepede anlatıyor
Berfoss21
[bilinmeyen] canım benimde hafif kanamam oldu doktoruma gittim progestan verdi alttan alacaksın ama ağızdan alma bebeğe gidiyor kese etrafını kalınlaştırıp düşüğü engelliyor
Seydahmet
[bilinmeyen] 28. Haftadayım 6. Haftadan beri kullanıyorum. Doktorun kullan dediyse aksatma bence canım. Bi de vajinal olarak daha az yan etkisi oluyormuş. Öyle kullanmayı da sor istersen doktoruna
fatos2404
[bilinmeyen] inşallah öyle bir şey olmaz canım Rabbim sağsalim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏💕
Aysecan
[bilinmeyen] canım benımde kanamam oldu bianda ne oldugunu anlamadık doktor baktı bebek falan iyi su iç sıkıs gel dedi rahıme bakalım ve acılma olmus agrısız oldumu acılma olabılıyomus bi baktır istersen sende ben 21 haftada ameliyat oldum ü
PnRTurK53
[bilinmeyen] hamileliğin ilk başında önlem olarak verdi dr çünkü uzun süre tedaviden sonra hamile kaldım 2,5aylıkken kesti sonra 15 haftalıkken lekelenme oldu nereden ve neyden olduğu belli olmayan fitil olarak 200 mg günde iki defa ve hala kullanıyorum 22 haftalık olduk herhangi bir sıkıntım yok yan etki yok sadece ilaç eriyince ilaç akıntı şeklinde geliyor temiz ve kuru tutarsan mantar olmazsın canım aklın karışmasın dr u dinle geçmiş olsun
mucizem61
cnm ben 6. haftalarda kanama oldum doktorum hemen yatış vermişti iğne serum ve bubilaci verdi kullandım sabah aksam şuan 20.4 haftaligim hala daha kullanıyorum bi zararı yok bence yararı var onu kullandığından beri hiç kanamam da daha olmadı riskli bi gebeligim olmasına rağmen korkma bence kullan çok geçmiş olsun rabbim evlatlarımızı bizlere bagislasin insallah
Zdravo
mucizem61 merhaba progestan kaç mg kullandınız benimde kanamam oldu 2 gece hastanede yattim 3 serum takildi igne yapildi.kanama yarim saat te kesildi ama tedbiren extra 1 gece fazladan yattım hastanede.suanda coraspin kullanmiyorum doktor 3-4 gün kullanma dedi sadece clexane yapiyorum ve 200 mg progestan kullaniyorum sabah aksam.kusura bakmayin size cok soru soruyorum hastaligimiz ayni ve şuanda benden ileridesiniz gebelikte sizin yasadiklariniz ve tecrubeniz benim icin onemli.şimdiden çok teşekkür ederim
deletedmom6295
[bilinmeyen] bende polip kaynaklı kanama. oldu yaklaşık 13. haftaya kadar. ve 15. haftaya kadar progestan ve 11. haftaya kadar proluton depot iğne oldum. Tahmin tamiri ve kanamanın bitmesi için veriliyor bu ilaçlar.
Aysecan
[bilinmeyen] dogum baslamasına gerek yok kuzum acılma oldumu bebek cok durmuyomus doktor 15 gun gec kalsan bebek gitmişti dedi önlem amaclı baktır senın belki yerlesme kanaması falandr