zeynepin_annesiiii Doğum sancisı bu canım benim de öyleydi 2 dk ya düşene kadar gitmedim ben zaten direkt 2 dakikada bir şeklinde başlamıştı bende. Ayni dediğin gibi sancı geçince sanki hiçbir şey yokmuş bir daha gelmeyecekmiş gibi oluyor gelince de geçmeyecekmiş gibi inşallah hayırlısıyla acilman hızlı ilerler de sağlıklı hayırlı bir şekilde kolayca doğumun gerçekleşir Allahin izniyle🥰
Haberlerini bekliyorum.