Kızlar merhaba dogumdan sonra bolca sütüm oluyordu. Hatta okadar cok vardi ki artik patlayacak gibiydiler ve bu böyle 3 hafta gitti. Sonra stresden ve bebekten vakit bulamadigimdan yemem icmem de azaldi. Dördüncü hafta da azalmaya basladi ve sonrada tamamen kesildi.
Aradan tam 5 hafta gecti sütüm kesileli. Son bir haftadir her gün gögüslerimi pompaliyorum ama sadece damla damla geliyor. Ne yapmalıyım ?? Bana bu konuda verebileceginiz bir fikir/öneri varmi? Sütüm nasil cogalır tekrardan? Başına böyle bisey gelen yazsin lütfen.