inva benim biraz daha şiddetli ve kramp şeklinde oldu karnımın sol alt kısmından vuruyor bıçak saplanır gibi hareket ettirmiyor sancı yapıyor 3 dk sonra kayboluyor netten araştırdım yalancı kasılmalar olabilir diyor normal diyor ama insan korkuyor yine de erken doğım mu acaba diye