Mucizecim Hayattumutt gayet iyi artmış cnm benim 9. Gün 56 çıkmıştı sonra iki günde bir test yaptırdım bazen iki katı bazen 2 katından da az oluyordu çok şükür oğlum yaşına girdi
Meltemcee Susu21 sizi üzmek istemem ama malesef saglikli bi gebelik deyil kimyasal muhtemelen 10 gun icinde adet seklinde kanama olur
Omay0707 Susu21 😊herkezin başındam geçiyor kimyasal gebelik o yüzden üzülürsün ama tekrardan nasip olucak eminim bende hala beklemedeyim 😊 en güzel zamanda gelicek eminim
ayse-huseyin16 Susu21 haftamı bile bilmiyordum ilk betam 425 iki gün sonra ikinci beta 555 çıktı yine iki gün sonra 570 çıktı doktor yüksek ihtimalle düşük yapıyorsun dedi bu arada bende brbat bir doktora denk gelmiştim ne yazık ki devlet hastanesinde. Ama hiç üzülme derim ben baya üzülmüştüm 2 ay adet görmedim 3. Ay adet gördüm şu an 8 haftalık hamileyim düşükten sonraki ilk adetten sonra hemen hamile kaldım 🌸🤲
Susu21 ayse-huseyin16 ben muayene olacak bir doktor bile bulamadım herkes başından atma derdinde. Doktorlar sıra vermiyor beta hcg değerimi öğrenemiyorum son çare özel bir kliniğe gittim iyi bir doktor ama net hiçbirşey söylenmiyor en zoru da bu . Şuan burda daha çok bilgim oldu durumum hakkında
ayse-huseyin16 Susu21 bana da aynı şekilde yapıldı. Hiç kimse düzgün birşey söylemiyor. Kanaman yoksa bol bol uzan dinlen pek kalkma derim. İnşallah birşey olmaz miniğe 🤲
Beyzanurecer Hayattumutt benim ilk değerm 144 tü tam bir gün sonra tekrar verdim 267.23 çıktı. Doktorum gayet iyi dedi %60 lık yükselme bekliyorduk yükselmiş dedi. Şuan 6+3 günlük ikizlere hamileyim.
Hayattumutt Beyzanurecer benim buğün değerim 96 çıktı,doktorla görüşemedim,hemşiresi değerlerin güzel artmış,sıkıntı yok dedi,Pazartesi tekrar baktır,artış normalse,27 sinde kese için gel dedi
Susu21 ayse-huseyin16 kıçımızın yer gördüğü mü var . Şeytan diyor zaten bunlara çocuk mocuk doğurma diye .
Hayattumutt 1200 lü değerlere kadar 48-72 saatte 2 kat yükselme 1200-6000 arası 72-96 saatte 2 kat yükselme vs yazıyordu,dün bir böyle bir paylaşım okudum
Kyatugce gokcekocyigit07 merhaba canım bende 3 eylulde ogrendım ilk betam 320 ydı sonra 165 oldu sonra tekrar 320 oldu cuma günü yaptım 265 oldu senın nasıl sıfırlandı herhangı bırsey yaptın mı çok az kanamam oldu şuan kahverengı akıntım var ve sadce kasıgım agrıyor kanamam yok
Susu21 Kyatugce kahverengi akıntı bende de vardı 2 gündür gelmiyor salı gün tekrar betahcg değerime baktırıcam sanki normalleşiyormuş gibi geliyor herşey umarım yükselir seninde benimde
Hayattumutt Mucizecim evet canım 11. Gün değeri,buğünde yaptırdım 12. Gün 169 çıktı,herşey nasip kısmet,herşeyin hayırlısı…
Mucizecim Hayattumutt Masallah cnm cok iyi gidiyorsun artik korkma artış gayet güzel sağlıkla devam edecek ins
Mucizecim Hayattumutt bir günde bile neredeyse iki kat artmış benim de bu günlerde böyle çıkmıştı gayette güzel artti bebegim bir yaşında suan
Merve43 Susu21 sağlıklı gebelik değil bu malesef kimyasal gebelik zaten 6. Haftada değerin 123 olması mümkün değil