Duygusss Doktor insüline başlamamız lazım dedi ☹️ Pazartesi tekrar test yapıcaz duruma göre karar vericez ☹️ Fikir verin ne yapmalıyım ?
Buketali Duygusss canım geçmiş olsun sıkma canını bende şeker hastasıyım fikir almalık bi durum yok doktor bu kararı yanlış veremez hamilelikte şeker yüksek ise en iyisi insülin
deletedmom6295 Duygusss diyetle başa çıkılabiliyor diyabetle. Ben şeker hastasıyım ama sıkı diyetle insüline falan başlamadım henüz
Duygusss Mavi1 Açlık şekerine baktı sanırım, Pazartesi bi kaç test daha istedi o zaman karar veririz dedi 🤔
Enesefe Duygusss sıkıntı yapma canım bende insülin kullanıyorum çok şükür sonuna geldim o sana yardımcı
Slnmlh Duygusss canım kaç kilosun. Kiloyla alakalımı çıktı şeker? Ben daha yaptırmadım da kilom var benim baya. Korkuyorum
Duygusss Slnmlh Normal kan tahlillerinde baktı, yani 70 kiloyum ama görüntüde hiç 70 kg gibi değilim sadece göbek bölgem yağlı ☹️
Buketali Duygusss çok geçmiş olsun yani doğal bişey Yok ama ben bol su içip yürüyüş yapıyorum çok faydasını gördüm
hafsa2020 Duygusss geçmiş olsın ama insüline başlanırsa kalıcı olabilir diye düşünüyorm yinede yanlış bilgi vermiyim.. diyetle düşürmeye çalışın düzelir inşAllahh
Duygusss FatmaOrhan Geçmiş olsun canım bence ihmal etme git mutlaka bebeğe geçerse daha büyük sıkıntı bide benim baya yüksek çıktı