Mom3834 _zeynepblc63 5 haftalık hamilesiniz.. o yüzden vajinal bakmak istemiş betayı önemsememiş. Vajinal baktırabilirsiniz sorun yok. Haftaya cagırır tekrar keseyi görmeniz için. :)
gldn065807 _zeynepblc63 canım şuan sen 4+4 gunluksun iki hafta değil zaten bu hafta da zor kese görülmesi eğer sıkıntın yoksa bekle
Rmysa0308 _zeynepblc63 ben 5 haftalikken gittim onda bile görülmedi normal ultrasonda vajinal yapıldı öyle görüldü bi sıkıntı olmadı çok şükür biraz daha bekle o zaman sen normal şekilde görülsün.
_zeynepblc63 Rmysa0308 evet öyle yapmayı düşünüyorum yeni evliyim 4 aylık normalde daha önce de kadın doğuma gittim çünkü ilişki esnasında ağrılarım oluyordu diye şuan hamileyim doktor bi cinsel terapiste gitmen gerek dedi muayene olamadın dedi
_zeynepblc63 Rmysa0308 evet öyle yapmayı düşünüyorum yeni evliyim 4 aylık normalde daha önce de kadın doğuma gittim çünkü ilişki esnasında ağrılarım oluyordu diye şuan hamileyim doktor bi cinsel terapiste gitmen gerek dedi muayene olamadın dedi
gldn065807 Mom3834 valla ben onu bilmem doktor çok onemli benim bildiğim önce kan alınır bakılır sonra ulturasonda bakılır değişik olmuş
AhahHbzhz _zeynepblc63 ilk zamanlar kalbi duyana kadar vajinal muane oldum daha önce dusugum olduğu için kalbi duyana kadar sürekli olarak vajinal bakildi 6+3 de duyduk :)
Sumeyye15_3 _zeynepblc63 zorunlu degildin canim. Bi kaç hafta daha bekle. Küçük olduğu için ultrason da gotunmemistir. Ayni sorunu bende yaşadım. Alttan muayeneye hic gerek yok 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
erdem_agah _zeynepblc63 hiç zor degilki. Jel suruyorlar zaten hissetmiyorsun bile. Ben her seferinde öyle oluyorum