_zeynepblc63 Gebelikte alttan ultrasonla muayene olan var mı şart mı yani olmak ben 2 haftalık gebeyim daha çok yeni karından ultrasonla görülmediğinden alttan ultrasonla bakmak istedi doktor yapamadım o aletten korktum içime alamadım
Mom3834 _zeynepblc63 vajinal ultrasonda bir sorun yok, bebeğe zarar vermez fakat 2 haftalık gebelikte hiç bir şey gözükmez kan değeri bile belki anca yükselmeye baslar. Ne görecekmiş ? Gereksiz. Bekleyin 😊
_zeynepblc63 Benim ilk gebelik çok kastım kendimi aleti koyunca çok ağrıdı geri çektim kendimi yapamadım nasıl olucak bilmiyorum
Mom3834 _zeynepblc63 sebebini bilemedim ama kan tahlili yapmadan 2 haftalık gebe olduğunuzu neye bakarak karar verdi. Son adet tarihine göre bakılıyor tamam da, hamile olduğunuzu kese vs gözükmeden nerden anlamış? İdrar testiyle mi 🙈
Beyza00_ Canım ben 7 haftalığım nerdeyse beş altı kere alttan bakıldı korkulacak bişey yok bence bebeğimin iyi olduğunu öğrenmek var sonunda o yüzden artık umursamıyorum
_zeynepblc63 Beyza00_ yani de tedirgin oldum şart galiba alttan muayene olmak karından ultrason için de beklemek gerek
Mom3834 _zeynepblc63 adetiniz geçtiyse 2 haftalık gebe olmazsınız ki bişeyleri yanlış biliyor olabilir misiniz en basından anlatın… evde test yaptınız pozitif cıktı sonra ne oldu ? :)
_zeynepblc63 Mom3834 idrar testi yaptım dedim tamam hamilesindedir dedi bi alttan bakalım dedi tamam dedim yapamadım ağrı oldu bende sonra bi kan tahliline bakalım dedi öyle kan tahlili oldum
Mom3834 gldn065807 ay evet o yüzden o 2 haftalık diyor muhtemelen 5 haftalık hamile.. doktorda keseyi görmek istedi göremeyince betaya baktı. Her şey normal tamam 🙈
gldn065807 Mom3834 valla ben onu bilmem doktor çok onemli benim bildiğim önce kan alınır bakılır sonra ulturasonda bakılır değişik olmuş