yoncakns Polyannaa123 36 hafta 4 günlüğüm dün saat 11 den 3 e kadar sancım tuttu hastaneye gittim nst de çıktı sancı 1 cm açılmam da varmış ama şuan sancıda yok. Başlayan sancı durur mu ya anlamadım
yhilalcaglar -ilk-gebelik kafası çok baskı yapiyor dedi. Evim yakın olduğu için gönderdi. Sancim bi gelse yatiracakta gelemedi bi turlu
Kardeleen Nznesn ben de 38deyim ve bu hafta dediğiniz gibi aşırı halsizlik var bende de aksine canlanmamız gerekmiyomuydu 😃
Avokado 38+1 im. Çatı muayenesi yapıldı bebek kanala hiç girmemiş, bu haftalarda girmiş olması gerekiyomuş. Karnım hala çok yukarda. Doktor 39a kadar bekleyelim hala girmezse sezaryen yapalım dedi. Kabul etmeli miyim 40-41i beklemeli miyim bilemiyorum
-ilk-gebelik Avokado benim de aynı durum doktpr bu bebek gelmez diyip duruyor . 38 e kadar geneldr iniyorlarmış
pskmujde Avokado bende 38+0, hiç açılmam yok, bebek kanala bendede inmemiş, ama sezaryeni kabul etmedim, Pazartesi tekrar kontrolüm var bakalım…
Damla5 38+1 olduk sancı yok ağrım sızım yok 37 de çatı muayenesi yptık açılma yok bugün tekrar kontrolüm vardı alttan muayene yapmadı doktor bekleyeceğiz dedi
sedanur4004 Polyannaa123 hayır. Bel fitigim çıktı hamilelikte birde kist çıktı yumurtalıkta baya büyük o yüzden zorunlu sezeryan olacağım ☺️
Sncr sedanur4004 Merhaba bende de bel fıtığı var o yüzden zorunlu sezeryan olacağım, siz genel anestezi mi yoksa spinal mi olucaksiniz belli mi ?
Gencelif 37 haftaligim tansiyondan hastanede bi haftadir yatiyorum bi iniyo bi cikiyo uygun zamanda dogumu baslatacaklar suni sanciyla 😥olmazsa sezeryan. 2nci gebeligim ilki normal olmustu. Moralimi yüksek tutmaya calisiyorum ama aklim evdeki kızımda😥 dualarinizi eksik etmeyin lütfen rabbim herkesin yardımcısı olsun insallah 🤲🤲
sedanur4004 Sncr 23 ünde beyin cerrahiyla görüşmem var canım ona soracağım. Ama doğum doktorum spinal olabileceğimi soyledi ben ne olur ne olmaz beyin cerrahiyla görüşeym dedim
Avokado -ilk-gebelik bana da öyle dedi. Beklemek istedim gelecek haftaya kadar bekliycez ama 40 ları bekletmek istemiyo doktorum 🤷🏻♀️😞
-ilk-gebelik pskmujde pazartesi kaçıncı haftanız oluyor. Benim de durum aynı be doktorum haftalardır bu bebek gelmez gelmez dedi durdu gercekten gelmiyor
-ilk-gebelik Avokado ben bekleyemem 40 a kadar sanırım kilosu bir hafta önde . Benim doktor da bekletmez
Sncr sedanur4004 Bende beyin cerrahi ile görüştüm o normal doğum yapamayacağımı söyledi ve rapor yazdı, spinal için de bugün konusucam anestezi doktoruyla inşallah kabul eder 🤲🏻 Aynen sizin de görüşmeniz en doğrusu %1 bile risk varsa izin verilmiyor zaten
-ilk-gebelik pskmujde benim de 38+0 olacak hala kanama inmediyse doktorum kesin gün verecek haftalardır sezaryen için çabaladığını hissediyorum zaten
aslanreis Polyannaa123 37 haftalığız kanala girmiş beyefendi baskı yapıyor arada adet olucakmışım gibi sancılar oluyo bel agrım oluyo 38+2 sezaryen günüm Allah hepimizi sağ sağlim kavuştursun bebeklerine🤲🏻🥰