Polyannaa123 Kızlar ne durumdasınız ağrilariniz yalancı sancılarınız varmı zaman yaklaştıkça korkular başladı bende bir yerim ağrısa acaba doğum mu başladı diyorum paronayak oldum iyice😂
yhilalcaglar Polyannaa123 37+3 haftaligim 4cm acilmam var. Akşam ustude nisanim gelmeye başladı ama sancı sifir 🙈 evde bekliyorum hazirolda
C-g-l-a Polyannaa123 valla 37+1 bnde habire yürüyorum temizlik yapiyorum açılma 1 cm nişan da geldi ki geleli 15 gün olucak fakat tık yok napcaz boyle🤭 Korku var heyecan var stres var asabiyet var var oğlu varr 🤭🤭🤭😂
sedanur4004 Polyannaa123 37 haftalığız 9 günümüz kaldı sezeryana. Pek sancım yok gibi arada adet sancısı gibi oluyor okadar ama göbeğim çok düştü aşağıya sanki küçülmüş gibi hissediyorum 😂
Es_Se Polyannaa123 37+4 üm halsizlik var sadece açılma vs varmı bilmiyorm çatı muayenesi olmadım nişanda gelmedi 🤷🏻♀️ doktorum sezeryan olursun dedi 39da en geç
Polyannaa123 yhilalcaglar her an gelebilir yani 😂 açılmaniz da baya iyiymiş çatı muanesinde mi belli oldu
-ilk-gebelik yhilalcaglar bebeğiniz kanalda mı peki yola girmiş falan demiş miydi doktorunuz son kontrolünüzde
Polyannaa123 C-g-l-a ben acilmamin ne kadar oldugunuda bilmiyorum doktor çatı muanesini 39 40 da yapıyormuş. Nisanda gelmedi öyle bekliyorum bir belirsizlik içinde 😂
yhilalcaglar Sule23 kesenin ağzındaki tikac açıldı yani ona nişan deniyor. Pembemsi bi rengi var akıntı seklinde
yhilalcaglar -ilk-gebelik kafası çok baskı yapiyor dedi. Evim yakın olduğu için gönderdi. Sancim bi gelse yatiracakta gelemedi bi turlu
Sule23 yhilalcaglar benim 39.4 2 haftadır beyaz akıntım var feci şekilde 1 aydır da Kaşık agrim kasılmalarım ayak agrim ama hal kizim gelmiyor. Açılmam da 3 cm
sedanur4004 Polyannaa123 hayır. Bel fitigim çıktı hamilelikte birde kist çıktı yumurtalıkta baya büyük o yüzden zorunlu sezeryan olacağım ☺️
yhilalcaglar Sule23 sizin haftanizda var baya aslında gelse iyi olurmuş 😊 bebeklerin keyfini bekliyoruz resmen 😊
Baby_mom Sule23 Benim de 38 hafta 3 gün ağrılarım çok ama nst de sancı görünmüyor yalancı sancılar sadece. açılma, nişan vs.hiçbirşey yok daha🙄
Nznesn 38+3 teyim hiç açılmam yok. Aşırı halsizlik var. Normal doğum bekliyor doktorum. Bol bol yürüyüş ve squat yapmamı istedi. Tabiki pek yapamıyorum 😮💨 kendi sancılarımı bekliyoruz bakalım 🤔
Kardeleen Nznesn ben de 38deyim ve bu hafta dediğiniz gibi aşırı halsizlik var bende de aksine canlanmamız gerekmiyomuydu 😃
Sncr Polyannaa123 Ben de 37+6 yım şu an pazartesi günü zorunlu sezeryana giricem, genel anestezi yada spinal olan var mı ben spinal istiyorum doktorum kabul ederse bel fıtığı var çünkü bende 😞