Pnar80 Gkcdila ben gene olmadan önce de su içse yarayanlardanim ilk gebeliğin 35 haftalık şuan 6 kilo aldım sadece ama bebeğinin kilosu çok iyi maşallah😍🙏
Gkcdila Pnar80 Ay bende öyleyim normalde.. bebek kilosuna gelince daha haftamız 20 de 360 gr görünüyor normal dedi doktor
Guney16_Enes21 Gkcdila kesinlikle bebekte ve sizde sorun yoksa hiç üzülmeyin ben büyük oğlumda 20 kilo aldım sanırım bunda da 20 alırım inşallah geçmem 20yi 😂
Gkcdila elkacin 63 ile başladım. Aslında hamile kalmadan önce aşırı iştahım açıldı 2-3 ay öyle 63 e çıktım sonra hamile kaldım şimdi 72 oldum 😬
Pnar80 Gkcdila bilmiyorum ama doktorum bu şekilde kilosu.devam ederse normal doğum yapamazsın dedi moralimi bozdu ama hayırlısı bakalım
Gamzeaydogan Gkcdila aynı ben 😂 oy biz nerelere gidelim ne yapalımm, doktoruma söyledim azcık dikkat et dedi ediyorum ama 😒😒
yigitegenin_annesi Gkcdila bende hızlı alıyroum 25 haftalığım 8 kilo aldım. Yani en son 22 haftalıkken tartıldım şimdi bilemem iştah baya var
yigitegenin_annesi Gkcdila ekmeksiz yapamıyroum açliğada gelemiyroum gözü im kararıyor tansiyonum düşüor önceleri böyle değildi hamileyken böyle oldı
QOH Gkcdila ahanda bendensin.24 kilo ile 5 gün sonra doğumum 😅😅😅 kabızlık insana çok kilo aldırıyor kabızdan acil çözüm bulmanı öneririm.
QOH Gkcdila emzirince kilo vereceksin zaten,hatta sana vitamin takviyesi verebilirim dedi doktorum emzirirken diyet yapsam olur mu dedim diye.O zamam süt annelik bile yaparım olursa ihtiyaç beni arayın dedim 😅
Hilal_cskn38 Gkcdila canım bende 34 haftalığım 15 kılo aldım kapalım elimizde degıl dikkat edıyorum ama aldım yani ilk oglumdada 25 kılo aldım