Gkcdila 20 haftada 9 kilo aldım. Daha yolun yarısı.. Sağlıklı da besleniyorum çok canım çekerse arada kaçamak yapıyorum ama bu kadar da hızlı alınmaz ki.. hiç kusma mide bulantısı yaşamadım ve ilk 3 ay iştahım çok açıktı sıfır hareket vardı. Şimdi her gün yürüyüşe çıkmaya çalışıyorum ama sanırım 20 kilo almış olarak doğuma gircem 😕
Sude-96 Gkcdila bünye meselesi kesinlikle benimde baştan beri iştihım açık 26 haftalığım 5 kilo aldım gerçekten dikkat ettiyseniz üzülmeyin bence sizde görüntü olarak da bir değişiklik olmaması lazım depolarınız doluyordur
15kasim Gkcdila ay canım bırak kilo bu alınır verilir ben 32deyim 9 kilo aldım bi 5 daha alırım heralde diye düşünüyorum 60 ile hamile kalmıştım. Gebelik şekeri çıktı bide üstüne sürekli yemek yiyorum yemek yemekten sıkıldım iyice
bebegimizibekliyoruz1 Gkcdila 25.haftamdayım 5 kilo aldım benim de en başından beri iştahım açık ve hiç bulantım falan olmadı Düşük riskim olduğu için hareket de edemiyodum yani en fazla 12 16 kilo arası öneriliyor belki gebelik şekeriniz vardır hızlı kilo alımı yapıyor o da baktırın bence bi
Merve2333 Gkcdila Ben de 10 kilo almıştım 20 haftalıkken ,doğuma da 17 kilo alarak girdim şuan kızım 1,5 aylık ben aldığım 17 nin 12 sini verdim 55 kilo oldum bile,dert etmeyin sağlığınız önemli ,sağ salim kucağınıza alın inşallah🤗
Gkcdila Sude-96 anlamıyorum ki.. sigarayı da bıraktım bir paketten onun mu etkisi var kan Demir haplarından mı böyle. Kilolu görünmüyorum ama 9 kilo almışım buradaki insanları okuyorum 3-5 kilo 🤦🏻♀️😊
Gkcdila Merve2333 yaaaaa inşallah ama ben kilo aldıkça ayaklarıma yük biniyor topuklarım sızlıyor. Leğen kemiğimde çatlak var ağrı uyuşma yapıyor. O yüzden de biraz sıkıntı yaptım bide çok kilo alırsam normal doğuma engel olursa diye de endişeliyim
Zuhalhlt Gkcdila bünyeye gore değişiyor sanırım boşver takılma doğumdan sonra verirsin hamileliğinin tadını çıkar canımm😘 ben de ilk zamanlar baya zayiflamistim 52 kilolara düştüm sonra düzeldi 38 haftaya giricem 4 kilo aldım sadece benimki de enteresan çok sağlıklı da beslenmiyorum
Guney16_Enes21 Gkcdila 28 haftalığım 13 kilo aldım üzülmeyin ben diyette olduğum halde son gittim kontrolde 16 günde 3 kilo aldığımı gördüm ağlamaktan perişan oldum bu kadar hızlı kilo aldıysam bebekte kesin sorun var diye ama çok şükür bi sorun yokmuş sağolsun doktorum beni teselli etti. Benim asıl sorunum suyum üst sınırda 😔
Sude-96 Gkcdila şeker falan olabilir belki arkadaşların dediği gibi o zaman 💁🏻♀️ Ama takmayın güzel birşey için alıyoruz
15kasim Gkcdila valla kimisi 15 alıyor göstermiyor kimisi 5 kilo alıyor hemen belli oluyor. Hemen veririz zaten ben çok takılmıyorum 🙈