Sancarefeem Bi türlü içime sinmiyor kaçıncı bu 33 haftalık oldum hala içimize sinen bişey bulamadım Sancar dedim Göktürk dedim ondan da vazgeçtim kızımda hemen içime sindi budur dedim ama oğlum için diyemiyorum yardımmmm 🥺
Aygul_gumuss26 Sancarefeem valla seni anlıyorm bende bi türlü oğluma isim bulamadım düşündükleri mi söyleyim sana belki içine siner.. Batı Batın Aren Yankı Uras🌹🌹🌹
Fatmaaiskiff1 Sancarefeem ben hemen karar verdim çok araştırmakta iyi değil kafa iyice karışıyor çağlar Kaya da karar verdik biz ama Göktürk güzel bence
cidolila Sancarefeem affan,bulut,Yaman,mete benim oğlum olsaydı kesinlikle bulut koyacaktım soyadımız Aras çok güzel uyuyordu ama nasip 🥰
Sancarefeem Aygul_gumuss26 çok teşekkür ederim canım valla tek değilim dimi yani çok zorlanıyorum cidden eşimde beğenmiyor bende 🤷🏻♀️
Sancarefeem Fatmaaiskiff1 çağlar çok güzelmiş sağlıkla gelsin 🥰 çok beğendim ama sanki söylenişi kolay değil evde sesleniyorum çocuğa hahah bazen dilim dönmüyor 😂😂😅😅🙈
Sancarefeem cidolila bide şu eşimi de hoşnut edebilsem ben kuzum ah ah bana bırakır ama onun beğenmesi de önemli 😅
Sancarefeem elfmoom ya kuzum söylenmesi zor oluyor mu böyle sesleneyim diyorum arada deli gibi oldum dilim dönmüyor 🙈😅
Kerem_mom Biz cinsiyet belli değilken karar verdik kız olursa Beren Doğa, erkek olursa Kerem Ulaş . Oğluşumuz olacak 🤍
Ela20 Sancarefeem mutlaka bulursunuz acele etmeyin belki de bir vakti var işte bu deyip içinize o zaman sinecek
denizdalgasi1 Sancarefeem canım sakin ol bizim hala tam net bile değil son ana kadar her şey değişebilir ama bizde şu anki isme 35.haftafa falan karar verdik
Sancarefeem denizdalgasi1 ah ne güzel bizde karar versek bi isimli şeyler yaptırmak istiyorum ya bide kuzum ondan