Ozlemmpapatyaa Merhaba kızlar ben bişey sormak istiyorum ağzımın içinde bi acı his var bugün doktora onu söyledim ve bana folik asitten olabileceğini onu kesmemi ve bu GYNO FERRO SANOL ÖNERDİ KULLANANLAR VAR MI NASIL Bİ İLAÇ 😿
Burcukutlu Ozlemmpapatyaa ben 4 aydır kullanıyorum. Herhangi bir rahatsızlık duymadım. Demir ilacı olduğu için ilk zamanlar dışkı simsiyah oluyo ama böyle olacağını doktor önceden söylemişti. O sizi korkutmasın.
Ouzc Ozlemmpapatyaa ben de iki gündür kullanıyorum sadece biraz mide bulantım oluyor iki gündür ama ondan mı başka bi şeyden mi bilmiyorum. Aç karna içiyorum sabaha karşı uyandığımda ya da eşim ise giderken bi ara kalkıp içiyorum.
Semy Ozlemmpapatyaa demir kan ilacı. Sabah içerseniz biraz mide bulantısı yapabilir. Gece öneriyorlar yatmadan önce o yüzden. Bide büyük abdestiniz siyah renk oluyor içince korkmayın.
hava123 Burcukutlu bendede oyle oldu ve cok afedersiniz ishal oldum bıraktım korkup , acaba sizdede oldumu sonradan düzeliyor mu
Burcukutlu Ozlemmpapatyaa doktor da eczanedeki kadın da sabah kahvaltıdan 1 saat önce 1 tablet demişti.
Guzelyuvam bende inanılmaz baş dönmesi yaptı bu ilaç ve ishal o yüzden doktoruma başka bi ilaç yazdırdım inşallah size dokunmaz rahat kullanırsınız
Ozlemmpapatyaa Ouzc bende öyle yapıcam canım ama gece yatmadan öncede prilam Dr. İciyorum bi yan etkisi olur mu ki ikisi beraber
Semy Ozlemmpapatyaa sabah için ozaman birşey olmuyor. Mideniz hassassa diye dedim. Abartıldığı kadar kötü değil. Normal hap yani
Gamzeee__ Ozlemmpapatyaa sürekli kullanmmaktan ilac tiskindim baslqrda zorlanmiyordum yutarken midem bulanıyor simdi
Azranasip Ozlemmpapatyaa ben kullanıyorum sabahları kahvaltidan sonra kullanıyorum bi saat boyunca bisey yemiyorum kan ve Demir ilacı olarak geçiyor
bebeko12_15 İlk aylarda aşırı derecede bulantı yaptığı in kullanmamıştım şimdi 26haftalık oldu bebeğim kullanıyorum bi sıkıntı yok yemekten 2saat sonra bol suyla iç dedi doktorum mide bulantısı yapmaması için