Deletedmom93428 ah gözümde canlanır koskoca mazi.. 3 yıl önce oğlumu bende aynı şekilde sizin gibi kucağıma almıştım o duygu o anları yaşamak o korku telaş heyecan ve sonu mutluluk bambaşka birşey duygudan duyguya geçiyorsunuz hepsi evladımız için annelik böyle işte katlanıyor her şeye.. Hayırlı olsun gözünüz aydın darısı benim başıma inşallah yine yeniden bakalım aynı hisler nasip olur yaşamak bana da 🤩❤️🙏🙈