Powergirls Evliligimizin ikinci yilinda dusunuyorduk duşündüğümüz aynı ayda hamile kaldım ve günümün akşamı da test yaptim ve sonuç şimdi kızıma 16+4gunluk hamileyim 👨👩👧 23.45 te testi yapmistm pozitif sonuç aldım ve sabah başka bir testle yeniden sonuca baktım ve hamileydim 🐣 Testten 3 gun önce de aksam saatlerinde uykum geliyordu oysaki bir minigimiz varmis 3 aya kadar sadece uyku oldu bulantı kusma hiç yasamadim