muge1661 Alparslaninannesii https://imgyukle.com/i/MvQUv dünkü testim bu. Kaset testler de hcg 20 den itibaren ölçüyomuş demek ya çok düşük hala.. yarına artması lazım ki kaset testte çıksın dimi?
muge1661 Alparslaninannesii yarın sabah ilk idrarla yapıcam hem erken gebelik hemde kaset test.. çıkmazsa yok bişey anlıcam, boşuna kan vermekte istemiyorum. Ama ben bu hikayenin sonunu biliyorum geçen ay aynısı oldu adet günümde kanama başladı 🥲
Alparslaninannesii Powergirls evet beN erken gebelik testine pek güvenemiyorum tamamen kırmızı çıkmadığı sürece
muge1661 Alparslaninannesii canım predictörün içinden çıkan prospektüsü okudum diyo ki, hcg 10 dan itibaren ölçüyor. Kaset testlerde hcg 20.. belki erken gebelik testlerde 10-15 civarı çıktı benim yarın artmazsa anlıcamki kimyasal oldu
Powergirls Alparslaninannesii diger testten deneriz bide erken olunca silik çıkıyormuş 0 ile 10 arasını ölcüyormus sanırım gebelik 😁
Powergirls Alparslaninannesii simdi bende yaptım erken gebelik testi yok denecek kadar gölge cikti heveslensemmi bilemedim kaset test yaptim onda cikmadi
Alparslaninannesii muge1661 evet erken gebelik testi ölçüyor ama ben geçen ay aynısı oldu o yüzden güvenemiyorum yani şenlik birşey yok inşallah vardır sende