Bende Necati beye aldım , doktor sıkıntısını bende şu şekilde duymuştum doktor ameliyat veya doğumda ise asistanlar ilgileniyormuş , inşallah tatlı dilli her şeyi güzelce anlatan birisine denk geliriz gerçekten doktor çok önemli , hele ki benim gibi ilk doğumu olanlar için daha da söz konusu hiç bir şey bilmiyoruz merak ediyoruz