balbocegim27 ilk gittiğimde tanıdık bir asistan doktor ilgilendi ikinci defa bir doktordan randevu aldım başka bir doktorun muayenesine vermişler ama içerde de o doktor bile değil saçma bir erkek doktor vardı ve bebeğin iyi bile demedi soru bile soramadım doğru düzgün. Son gittiğimde de yüksel onaran diye bir doktora verdiler ama gene odada başka doktorlar da vardı bana bakan doktor kimdi bilmiyorum o da 3lü taramada riskin az ama yaştan dolayı riskin var dedi perinatolojiye yolladı (yaşım 26 bu arada) perinatolojide çok bekledik orasi beni genetige yolladı genetikdeki doktor niye geldin riskin yok dedi perinatolojiye geri gittim tekrar bekledim sonra içeri girince o da riskin yok daha yaşın kaç ki neden buraya yolladılar seni dedi 🤦🏻♀️ boş yere hem tedirgin oldum hem hasta hasta bekledim boş yere özele para vermeyelim diyoruz ama böyle şeyler olunca da vazgeçtik lokman hekime geçeceğim inşallah