Totomoto bana bişey önerildi denetlemeden geçti ağrısı 😊 bi makyaj pamuğu gibi bişeye kolonya dök dondurucuya at soğuk baskı yap dediler şişliği acıyı alıyor dediler ama 2 gün sonra geçti Öner’i 2. Gün geldiği için deneyemedim ama ilk gün akşam buz kalıbı koymuştum