dilekannesi Zuleyha_busra1 o kadar çok değil ama sanki sürekli kasık agrısı yaşıyorum adet olmuş gibi.
Zuleyha_busra1 deletedmom87894 olmasin inan berbat bi sanci dogum sancisida bundan beterse biz bittik 😂
Nymphadoraa Zuleyha_busra1 başlığı görünce duygulandım🥲 geçen sene ben de böyleydim. Çok şükür 25 mayısta doğum yaptım. Darısı sizlerin başına 🤗
mavi18_ Nazendehanim kontrole dün gittim. Bebişi gördüm kalbini dinledik 😊 bir sonraki kontrole önümüzdeki ay gideceğiz. Ben biraz erken öğrendim 2.5-3 haftalık falandı kesiyi 4. Haftada görmüştüm zaten 😊
Essenn Zuleyha_busra1 ben ben 2. Evladıma hamileyim haftaya perşembe kalp atımını duymaya gidicez 10 Mayıs gibi görünüyor 🥰🙏🏻 Herkese hayırlı uğurlu olsun sağlıkla gelsinler inşallah 🧿
Zuleyha_busra1 Essenn ay o zaman bende duyarim gibime geliyo bende persembe gidicem benimde 16 mayis 🤲
marsel_ve_annesi Zuleyha_busra1 Nazendehanim benimki de 18mayıs gorunuyo kızlar kalp atışı kaç haftadan sonra duyarım?🥲