Esrakly çok zor olsa her sezaryen olmuş kişinin sadece 1 tane çocuğu olurdu ikinciyi kimse yapmazdı. 7 kat dikiş falan yok içten dikiyorlar sadece. Üst bölge estetik oluyor. Benim çok rahat geçti zaten ameliyat sonrası ağrı kesici yapılıyor hiçbirseyin kalmiyor. Mesela bana diğer günler kullanmam için ağrı kesici yazdı doktor ben kullanmadım ağrım olmadı. Korkutmaya çalışanlara kesinlikle itibar etme☺️