Ptttssse Ben 26 haftaligim doğumun sezeryan görünür. Ve bebeğimin boynunda kordon var, ekstra nabiz yüksekkliginden de bütün yollar sezeryan ya sizin☺
YuvarlanamayanPandaa Ptttssse ikinci oldugu için sezeryan ilki çatı darlıgından olmuştu son 14 gün kaldı 🥰
Ptttssse YuvarlanamayanPandaa maşallah cok az kalmış sag saglim kucagina alırsın inşallah ❤ genel mi olacak sezeryan canım
Esrakly Denizyildizii sezeryan çok zor diyorlar 31 haftalığım ilk doğumunuz nasıl geçti 7 kat dikiş atılıyo felan diyorlar 7 kat dikiş doğru mu
Esrakly Denizyildizii 31 haftalığım bide doğuma biz mi karar veriyoruz yani doktor bişe demedi normal yada sezeryan diye
YuvarlanamayanPandaa Ptttssse amin hepimiz inşallah ❤️ Yok ilki genel oldu bunda asla tercih edemem geneli tekrar çekemem o yüzden inşallah sipinal
Ptttssse YuvarlanamayanPandaa cok mu kotu genel? Başıma ne gelecek bilmiyorum biraz fazla soru sordum kusura bakma lütfen ☺
Ptttssse Yagmur00 hayırlısı neyse o olsun canm işin sonunda bebeklerimizi kucagimiza alalım da o yeter 🥰
YuvarlanamayanPandaa Ptttssse hayır istediğin kadar sorabilirsin sorun yok 🥰 canım şöyle diyim benım acı kotam normal dayanabiliyorum çogu şeye ama bi anda uyanır uyanmaz kesildiğinin agrısı ile uyanıyorsun agrı kesiciler etki edene kadar çok kötü acı ıle gözünü açmak çok çok zor O yüzden sipinal istiyorum 1 bucuk sene önce oldum bacagımdan dolayı sipinal ve rahattım o iğne hiç ağrıtmadı zaten uyuşukluk gecene kadar agrıkesi yapıyorlar ve daha dayanılabilir bir agrı oluyr
Ptttssse elifkrs Amin inşallah kayinvalidemin yigeni 8 tane normal 9ncu da bebek gelmediği için sezeryan olmuş 😂
Ptttssse Yagmur00 suan bi sorun olmadığı için bisey dememiştir canm benim nabzim cok yüksek 130lara çıkıyor bide bebeğimin boynunda 2 kex kordon dolanmış bi mucize olmazssa sezeryan yani