papatya56 Zehrazerdata Amin İnşallah canım sende kucağına alırsın benim iki düşügüm var gecen ay kimyasal geçirdim korkuyorum aynı şeyleri yasıcam diye ondan igneye erken başladık
Zehrazerdata Zehrazerdata birde bişey sorcam kasıklarında ve göbek çevrende batma oluyormu şuan benim arada bir batıyor sancıyor tuaf tuaf
Zehrazerdata papatya56 benimde 1 düşüğüm oldu bende korkuyorum o yüzden aklıma takılıyo hamilemiyim değilmiyim diye 😒
papatya56 Zehrazerdata Benim ilki 4 aylıktı ikincisi 9 haftalık kan pıhtılaşmasından düştü bende korkuyom aynı seylerı yasarsam diye doktorumu degiştirdım doktorumdan cok memnunum diger doktorum ilgili değildi
ayse-huseyin16 Elbet-birgun-kavusacagiz benim son adet tarihimi sordu ama haftayı ona göre hesaplamadı bebeğin gelişimine göre söyledi ortalama adet tarihimle arasında 4 gün falan oynadı