Ema5 Benim de beta hcg 5000lerdeyken keseyi gördük, şimdi kalp atışı için yeni randevuyu bekliyoruz. sizlere bir sorum olacak sanırım ben 5 haftalık hamileyim, bugün göğüs şişkinliğim ve hassasiyetim yok oldu. Böyle değişiklikler yaşayanlarınız var mı?
Deletedmom93284 Ema5 belirtilere takılmayın gayet normal belim ağrıyordu kesildi gayet iyi ilerliyordum bu günlerde mide bulantısı başladı bunlar olağan şeyler 😊🌸
Ema5 Deletedmom93284 çok teşekkür ederim, öyle yapmak en iyisi olacak. Hiç göğüs hassasiyeti yaşamayarak gebelik geçirenler de var. Böyle düşünmek lazım ☺️
Zumranurelsev Elbet-birgun-kavusacagiz sizin baya yuksekmis adetten kac gun gecince oyle cikti bnm okdr yuksek cikmadi daha yeni diye sanirim
Zumranurelsev papatya56 benim adet gunum gecmeden olcagm gun yaptim 104 sonra guun asiri yptm 177 sonra gene gun asiri 432 ckti da
papatya56 Zumranurelsev Adetten 4 gün once verdım 10 eylül 46 14 eylül verdim 485 doktor salı gunu kese görünür dedi
papatya56 Zumranurelsev Yok canım iyi iki gunde iki katına artması lazım doktor bana vermene gerek yok dedı artık
Zumranurelsev papatya56 iki kati artiyor bini gormek gerekmiyormu kafami karstrdi saglik ocagindaki hemsire bide demezmi yavas ilerliyor doktoruma attm nesi yavas ilerliyo iki katini gecmis gun asiri sen dinleme onu dedi
papatya56 Zumranurelsev Sağlık ocağı korkutuyo benım doktorumda iyi artıyo dedi doktorunu dınle belirtilerin var mı
papatya56 Zehrazerdata Yok canım daha gıtmedim hamileliğimi öğrendigimde gıttım kan pıhtılaşmam var igneye baslamak için doktor çarşamba gunu gel dedı