Gozde666 Minikmucizembenimmm şimdi 38+1 olduk 🤗 o korku hiç hoş değil gerçekten nerde ne olacağı belli değil malum oğluşum akıllı durursa 23 ünde 14.00 de sezeryanım var bakalım