Enda canım stres olma hiç streslede adetin gecikir hamilelik saglayamazsin herşeyin başı stres. Ayrıca doktorun öyle demesi de çok çok kötü resmen seni psikolojik olarak cokertmis . Şikayet etseydin cimere terbiyesiz . Canim PCO hamileliğe engel değil düzenli adet görüyorsan eğer . Ama bence tedaviye hemen baslamasalaedi iyiydi sonuçta ortada bişey yokken hormonlarla oynamaya gerek yok . Çok bilgiliyse bir problem gördüyse su su sebepten böyle yapabiliriz bu ilaç kullanabiliriz diye seni yönlendirmesi lazımdı . Hem belki sende bı problem yok eşinde var Allah korusun . Neden hemen başlamış ilaca bende merak ettim