Umutluanne1 aslnda bir problem yok 40 gun adet olmamistim ramazanda oructan kaynakli oldgunu dusunyorum doktor bana hic bisey anlatmadan hemen yumurta buyutmek icin hap verdi ne oldgunu anlamadm bi anlik bir bosluga dustum cnku bebek isteyeli 2 ay olmustu. Bende kullandm catlatma da yaptim olmadi bir ay daha kullandm yine olmadi sonradan nedenn kullandgimi da qnlamadim bir anlik duygusal bor bosluk gbi oldu bilmiyrum sonra baska bir doktora gittim hic gerek yok suan dedi ovlasyon takibi yap dedi yaptm yine olmadi en son bu ay adetim gecikti ve sancim oldu cok doktr aradm ben yokum baska bir doktra git sancn varsa dedi o doktrda hc bosey yok ama catlamamis kucuk kucuk yumurtalarn var dedii polikistk over piko diyolar galiba oyle napcami bilmiyorum hasta olmadm hala hicbir hastalik belirtisi yok napcam bilmiyrumm 🥺🥺🥺