Glnnnn Papatya-Kokusu çok üzüldüm halanız adına bebeğin yüksek doğum ağırlığında olması bir marifet değil maalesef bir zulümdür herşeyin normali makbul sonuç olarak bir terslik olduğu kanısındayım şahsen şeker ölçümü yaptırmış mıydı acaba Allah kolaylık versin diliyorum
ecemsmom minikkusummm ben en son 22 de gittiğimde boy 29 çıkmıştı ama haftasına göre uzun demişti sanırım 🤷♀️ Şuan 25 teyim hala gidemedik bakalım :)
pilates_egitmeni_anneadayi Ben 25. Haftada gittim ama doktor 26+1 dedi 1 hafta önden gidiyor dedi . 919 gr 35 cm miş.
prensesafra1_ minikkusummm çoook ekmek yiyodum gece kalkıp yemek yiyodum sonuç tansiyon yüksekliği😂 bende kıstım işte ama bu aralar iştahım çok acııık zor tutuyorum kendimi 😂😂